lørdag den 26. maj 2007

Status - 23 ting

Det har været dejligt med en pause - det gik altså alt for stærkt. Hvad bruger jeg? Jeg må indrømme, at min Google personlige startside stadig er min foretrukne nyhedslæser. Det er ikke hver dag, jeg åbner de andre ting på kontoen. Google Talk bruger jeg meget - især fordi forældreorlovsramte Mette jævnligt dukker op i nederste højre hjørne - både derhjemme og på biblioteket. Det er meget hyggeligt, og vi vender løst og fast. Selvom man har orlov, kan man jo godt være med til at teste reserveringbesked pr SMS.
På arbejde har jeg også oplevet en nyttig brug af Talk (tænk, at det skulle komme fra mig, som påstår, at det ikke er tilfældigt, at chat rimer på pjat) : et chat-vindue, der popper op er hurtigere og sikrere end en e-mail - og mindre forstyrrende end en telefon.

Jeg har lagt en samlet RRS-læseliste ind på min Google Reader efter Kalles anvisning, men jeg synes ikke, at det virker.

MP3 spilleren er pakket ud, men endnu ikke sat til opladning.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

"et chat-vindue, der popper op er hurtigere og sikrere end en e-mail - og mindre forstyrrende end en telefon."
Det med at det lidt det samme som en telefon, men ikke forstyrrer omgivelserne i samme grad - det er faktisk et rigtigt godt argument - noteret :)

"Jeg har lagt en samlet RRS-læseliste ind på min Google Reader efter Kalles anvisning, men jeg synes ikke, at det virker."
Øv - det må vi kigge på efter onsdag engang. Jeg skal have lavet en opdateret version, så det skal måske vente til den er lavet.