søndag den 3. juni 2007

Vod:pod i højremenuen - skulle det mon være løsningen?

- på opgaven at finde den rigtige kode til at anbringe pod'en i højremenuen. Den, der hedder Mine udvalgte videoer ligner ihvertfald den, der er på programmets startside under Vodpod.

Og hvordan slumpede jeg så til den?
Jow - i Vod:pod klikkede jeg på Get a widget for this pod. Under punkt 1 - Select a platform valgte jeg Custom CSS (uden at ane, hvad det er) og blev ført over på en side med overskriften:

Build a Custom VodPod Widget (For Advanced Users)

Jeg kopierede indholdet af feltet Code to put widget on your website:

og lagde den ind i et sideelement HTML/JavaScript

Jeg ved så stadig ikke, hvordan man konfigurerer det nye sideelement Video widget, og hvad det skal bruges til.

Når jeg forsøger at genoprette Videoer fra Vod:pod på PC'en på biblioteket, får jeg denne melding i feltet Here's the CSS:

Navigation to the webpage was canceled

1 kommentar:

Karen Bek sagde ...

Når jeg går ind på min blog på biblioteket, er mine anstrengelser mh til videoer fra Vod:pod ikke slået igennem. Derhjemme så det rigtig godt ud. Hvad mon det kan skyldes?