torsdag den 5. juli 2007

YouTube - nr. 21

Så har jeg været i gang med at optage aflevering af bøger i TOR. Meget pædagogisk fra start til slut. Det er en optagelse i fineste Lars von Trier-stil - han bliver bleg af misundelse, hvis han ser den - super-håndholdt - det er endda min egen hånd og stemme, der høres. I en hovedrolle ses Lone Kristjansen, og hun ryster ikke på hånden. I en meget lille rolle ses Kirsten Nicholson.
Måske skulle vi udvide 23 ting til 24 - hvordan man optager på sit digitalkamera uden at ryste på hånden?

1 kommentar:

Kirsten Schaumann sagde ...

Jeg ville ellers gerne have set et kunstværk af Lars von Triers efterfølger, men det lykkedes ikke. Måske man kunne få en personlig visning ved lejlighed. Så så jeg også noget, som naturligvis fangede min interesse, nemlig verdens første bananmuseum. På mig virkede det noget stillestående, da jeg hverken fik lyd, bevægelse eller dufte. Mon det er muligt?